رفتن به محتوای اصلی
۳۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۷
به مناسبت شهادت رئیس جمهور

ندای کلام الله مجید در سطح شهر قم طنین‌انداز شد / تعطیلی کلیه مراکز تفریحی و گردشگری

مطلب بدون عنوان 4615
مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم گفت: به یاد شهدای خدمت کلام الله مجید با سامانه‌های خودکار صوتی در سطح شهر قم طنین‌انداز شد.

به گزارش واحد خبر سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم، پیام جوادیان با ابراز تأسف از حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور و همراهان و شهادت ایشان اظهار کرد: مرحوم آیت‌الله رئیسی منشأ خیر و خدمات فراوانی برای جمهوری اسلامی ایران بودند و در تمامی طول عمر با برکتشان در تلاش برای رفع معضلات و مشکلات مردم داشتند.

وی با اشاره تشکیل ستاد برگزاری برنامه‌های شهدای راه خدمت در شهرداری قم ادامه داد: برنامه‌ریزی لازم به‌منظور برگزاری مراسم و فضاسازی شهری انجام شده و تمامی نورپردازی‌های سطح شهر به قالب نمایشی شهادت درآمده و همچنین سیاه‌پوشی شهر نیز در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم به پخش قرآن از ۳۰ اذان‌گوی مستقر در نقاط مختلف شهر اشاره و تصریح کرد: سامانه‌ای صوتی خودکار مستقر در ۳۰ میدان اصلی شهر که در ساعات شرعی صدای اذان پخش می‌کردند، از دقایق اولیه فعال شدند و در حال حاضر نوای کلام‌الله مجید به یاد این عزیزان در سطح شهر قم طنین‌انداز شده است.

جوادیان افزود: با عنایت به اعلام عزای عمومی از سوی مقام معظم رهبری تمام مراکز رفاهی، تفریحی و گردشگری تحت پوشش شهرداری قم سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری به مدت ۵ روز غیرفعال بوده و همچنین از ظرفیت کانون‌های تبلیغاتی و فضاهای تبلیغاتی شهر نیز به‌منظور اکران تبلیغات محیطی و تکریم این شهدای گران‌قدر استفاده خواهیم کرد.


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/ZMPrk